loader
ENRU
20646075_10209730720893014_925795379_n

Osho Kundalini meditacija

Osho Kundalini meditacija yra aktyvi ir tonizuojanti meditacija. Ją sudarys 4 dalys po 10 minučių. Medituojama užsimerkus, nors pirmą ir antrą fazes galima medituoti ir atsimerkus. Meditacija atliekama grupėje su žmonėmis, tačiau jos metu esate vienas.
Pirmos dvi dalys yra aktyvios, dinamiškos, jumyse esanti energija sužadinama ir aktyvinama. Visiškai panirus į pirmųjų dviejų etapų kratymąsi ir šokimą, ištirpdoma „kieta“ buvimo egzistencija, kur energijos srautas buvo sulaikytas ir užblokuotas. Tada ši energija gali laisvai tekėti, šokti ir būti paversta palaima ir džiaugsmu. Paskutiniai du etapai leidžia visai energijai tekėti vertikaliai, judėti aukštyn į tylą. Jų metu einame gilyn į save.
1 dalis. Kratymasis. Atsipalaiduokite ir būkite natūralūs. Leiskite kūnui pradėti kratytis nuo padų ir palaikykite kūno kratymąsi. Kūno judinimas ir kratymas padeda išjudinti energiją ir netiesiogiai žadina kundalini energiją. Nedėkite pastangų.

2 dalis. Šokis. Leiskite kūnui šokti pagal muziką. Paleiskite pozas, manieras, įpročius. pamirškite kaip esate šokęs anksčiau. Jausdami kūną, sekite muzikos ritmu ir paleidę kontrolę, šokite.

3 dalis. Liudijimas, stebėjimas. Stovėkite arba atsisėskite. Iš vidaus bešališkai stebėkite viską, kas vyksta išorėje ir viduje. Nevertinant ir atsipalaidavus, liudijate buvimą.

4 dalis. Nieko nedarymas. Atsigulkite. Nesistenkite ką nors daryti ar nedaryti. Tiesiog nieko nedarykite. Būkite tylūs ir ramūs.

Dėmesio! Atvykite nevalgę (galima atsigerti arbatos, vandens), turėkite, ką pasitiesti ant žemės ir dėvėkite laisvus judesių nevaržančius drabužius. Jeigu norite, galite atsinešti akių raištį.

5